söndag 19 september 2010

Fru P börjar blogga

Hej
Detta är mitt allra första försök att börja blogga. Har under de senaste åren besökt massor av pysselbloggar och blir alltid inspirerad av alla duktiga och händiga personer som skriver. Hoppas att min blogg kommer ge inspiration till någon som liksom jag tycker det är roligt att testa på lite allt möjligt och som ibland behöver lite tips och idéer på nya projekt.
Att baka bröd och kakor är något som jag gör nästan varje vecka, till min makes förtjusning.  Till favoritpyssel hör att sticka och virka men ibland slinker det in lite annat såsom smyckestillverkning, syprojekt, broderier och uppfräschning av gamla möbler . Hoppas kunna lägga upp det mesta jag gör online, kanske blandat med några tankar om mitt vardagsliv här i England.
Hoppas ni hittar något ni tycker om!
/Fru P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar