söndag 20 februari 2011

Hjärtformade askar

Denna vecka har det varit alla hjärtans dag (vilket firas betydligt mer här i England än hemma) så vad passar bättre än att visa de här söta hjärtformade askarna som jag hittat i en second hand affär på gatan bredvid vår.  De är av hårt papp och var från början bruna, men jag är alldeles för romantisk av mig och tycker att hjärtan ska vara röda, eller möjligtvis rosa, så målade om dem med lite röd färg vi hade hemma. Nu använder jag dem för att förvara alla mina små nystan av restgarner.

1 kommentar:

  1. Slot Gambling in 2021 - DrmCD
    What 의정부 출장마사지 are the best slot machine games? · 광주 출장샵 Money 과천 출장샵 Wheel · 경기도 출장안마 Raging Bull · Double Dragon · Caribbean Stud · Quickspin · Jackpot Cash 안동 출장샵 · Divine Fortune · The Dog House

    SvaraRadera